HAP Tigchelaar & Peeters is geopend op:
maandag tot en met vrijdag van 08:00u - 12:00u en 13:30u - 17:00u
Geopend op: maandag tot en met vrijdag van 08:00u - 12:00u en 13:30u - 17:00u

Klachtenformulier

Wat kunt u doen met uw klacht?

  • Probeer samen met uw huisarts het probleem op te lossen.

Uw huisarts stelt het op prijs indien hij of zij de gelegenheid krijgt de oorzaak van uw klacht met uw te bespreken. Dat kan ook als de klacht over de praktijkassistente, de waarnemer of de huisartsenpost gaat. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet tesamen met u naar een oplossing zoeken.

  • Advies en bijstand door afdeling informatie-klachtenopvang Gezondheidszorg 

Indien u niet wenst op deze manier u klacht te bespreken bestaat er een Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKG). Het IKG kan informatie geven over uw rechten en plichten als patient en adviseren waar u met uw klacht terecht kunt. www.klachtenhuisarts.nl

Indienen van een klacht bij de Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-  Nederland

Het kan zijn dat bovengenoemde mogelijkheden niet tot een oplossing hebben geleid of in uw geval niet van toepassing zijn. In dat geval kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland.De klachtencommissie doet een schriftelijke uitspraak over de gegrondheid van uw klacht en kan hierbij aanbevelingen aan de huisarts doen om herhaling van de klacht te voorkomen.

Levensbedreigende situatie:
Bel: 112

Spoedlijn

(8.00u-17.00u)   Spoedlogo
Bel en kies 1!

Contact

Spoednummer : 0486-414155
 

HAP Tigchelaar & Peeters

Schaafdries 8
5371 NJ Ravenstein
Telefoon:
0486-412242
Fax:
0486-416809
Routebeschrijving >